Willleeekkkeeee, TTTOOOOOPPPPIEEEEE. Geweldig mooi allemaal!!!!! ERg gaaf om zo met je mee op reis te gaan naar alle locaties waar je heen gaat. Die foto's van jou zullen wel heel gaaf zijn als ik het zo allemaal bekijk. Top dat je ook ff naar Australian Open (stadion) bent geweest. Jij geniet echt goed daar. Wel leuk dat je met allemaal onbekenden, de bus ingaat en denkt....hhmmm, maar daarna alles zo gezellig wordt. Go girl, super!!! Ik geniet van jou verhalen, net live:). Tot het volgende verhaal....Veel plezier.
Gr. Meral
Gr. Meral