De klim

15 maart 2008 - Franz Josef, Nieuw-Zeeland

Een van de klim stukken

De klim

Deze foto werd gemaakt op 15 maart 2008 in Franz Josef, Nieuw-Zeeland.

1 Reactie

  1. Wencke & Marco:
    22 maart 2008
    WAUWWWWW!!!! Echt super deze foto's!! Wel gek om sommige mensen met T-shirts in de sneeuw te zien :-)
    xx